Kiyoh beoordelingen
Menu

Voor 22:00 besteld, vandaag verzonden!

Gratis verzending in NL

Whatsapp: 06 2864 3400

Home -

Retourneren en Ruilen

Toch niet helemaal tevreden over je aankoop bij ons, of wil je deze ruilen voor een ander product? Retourneren of ruilen is geen probleem binnen het wettelijke 14 dagen bedenktermijn je kunt ons binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling laten weten dat je de bestelling wilt terugsturen of retourneren, hiervoor maak je gebruik van het online retourformulier.

Uiteraard kun je het product binnen het bedenktermijn passen en bekijken maar het product wat je terug wilt sturen zal wel ongebruikt en in originele staat geretourneerd moeten worden. Na aanmelding van je retour heb je 14 dagen om de zending naar ons op te sturen. Zorg wel voor documentatie bij je retour-zending, zodat wij je retour zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Het omruilen voor een ander product van je bestelling is op onze kosten en daarmee gratis, wil je je bestelling terugsturen met retourbetaling betaal je zelf alleen de verzendkosten van het terugsturen.

  • Product ruilen voor een ander product? Geen punt, gebruik de gratis service!
  • Retourneren met een retourbetaling? Ook geen probleem, je kunt het product terugsturen naar het adres op de factuur. Nadat wij de retour hebben ontvangen crediteren wij het betaalde bedrag, inclusief eventueel betaalde verzend- en/of betaalkosten. De enige kosten die je maakt bij een retourzending zijn de kosten van het terugsturen van de bestelling naar ons. Je betaling retourneren we via de betaalmethode die je zelf hebt gebruikt. Betaal je per iDeal zal de betaling ook op de gebruikte betaalrekening worden teruggestort. Een betaling via Creditcard wordt op je Creditcard gecrediteerd en betalingen via AfterPay worden via AfterPay gecrediteerd.
  • Is je product stuk? Dan is de vervanging/sturen en omruilen van het product uiteraard gratis via ons antwoordnummer.
  • Uitzonderingen: Wil je een screenprotector of anders gebruiksproduct terug sturen, dan kan dit enkel en alleen als de verpakking ongeopend is. Maar gezien dergelijke producten maar eenmalig te gebruiken zijn kan dat geen verassing zijn.

Een retourzending of ruilzending aanmelden is heel eenvoudig, via de hieronder aangegeven online retourformulieren:

Ik wil mijn bestelling terugsturen en mijn betaling terug

Ik wil mijn bestelling ruilen voor een ander product

Help, mijn product is stuk. 


Eenmaal opgestuurd? Binnen de onderstaande termijnen zorgen wij voor de verwerking van je retourzending:
  • Bij ruilen voor een ander product sturen we het nieuwe product binnen 1-2 werkdagen naar je op, mits je een complete retourzending naar ons terugstuurt
  • Bij het retourneren van je bestelling verwerken wij binnen 3 werkdagen je betaling, na ontvangst van de retourzending.  Je ontvangt de betaling terug via de methode waarmee je hebt betaald. Via iDeal betaald? Ook teruggestort op je bankrekening. Betaal je met Creditcard? Wordt de retourebtaling ook terug op je Creditcard gestort. Bestelling geplaatst via AfterPay? Dan verloopt de creditering via AfterPay.
  • Bij een defect product zorgen we voor vervanging binnen 1-2 werkdagen.
Verder nog vragen? Neem contact op via onze contactpagina.

Herroepingsformulier

Uiteraard heb je als consument ook de mogelijkheid het product op eigen gelegenheid op te sturne. Hiervoor kunt u het herroepinfsformulier gebruiken die u hieronder kunt downloaden. De herroepingstermijn is in dit geval ook 14 dagen en het product dient na de melding bij ons binnen te zijn. De verzenden van het opsturen zijn voor uw eigen rekening.