De levertijd van je bestelling vinden wij belangrijk. Daarom wordt de bestelling door onszelf verstuurd vanuit ons eigen magazijn. In de regel geldt: op werkdagen voor 21:00 besteld, dezelfde dag gratis verzonden, vanaf 10 euro. Bestel je vanuit Belgie? Dan verzenden we gratis vanaf 50 euro, altijd traceerbaar.
Dat betekent dat je in de meeste gevallen de bestelling de volgende werkdag in huis hebt. Al is dat ook afhankelijk van onze vervoerder PostNL. Je krijgt een traceerlink om je bestelling te volgen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij een bestelling geplaatst voor 21:00 op werkdagen ontvang je je bestelling in de regel de volgende werkdag. Uiteraard is het dan wel belangrijk dat het product op voorraad is en je bestelling ook betaald is.
Kan ik mijn bestelling volgen?
In je verzendbericht staat aangegeven hoe we je bestelling hebben verstuurd. Indien het een pakketzending of brievenbuspakje is ontvang je ook een email waarmee je je bestelling kunt volgen via PostNL.
Ik heb mijn bestelling de volgende werkdag niet ontvangen, wat nu?
Als je van ons een verzendbericht met traceercode hebt ontvangen kun je je bestelling volgen De aflevering en de statusmelding is in handen van PostNL, dus mocht je je bestelling na 5 werkdagen na verzending niet hebben ontvangen kun je contact opnemen.
Kan ik mijn bestelling annuleren na het plaatsen maar voor verzending?
Helaas niet. Na het plaatsen van je bestelling gaan wij direct aan de slag met het pakken en inpakken van je bestelling en daardoor valt het dan ook niet te annuleren. Let er dus goed op of je de juiste maat besteld.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen op een pakketpunt?
Dat is bij een pakketzending mogelijk en geen probleem. Je kiest tijdens het afrekenen dan het postkantoor van je keuze waarna je een verzendbericht van ons ontvangt met de traceercode en verwachte levertijd. Maar let op: een brievenbuszending kan dus niet op een pakketpunt worden bezorgd.
Ik wil dat mijn bestelling ’s avonds wordt bezorgd, kan dat?
Dat is bij een pakketzending mogelijk en geen probleem. Je kunt tijdens het afrekenen kiezen voor het tijdvak van je keuze waarna je een verzendbericht van ons ontvangt met de traceercode en verwachte levertijd.
Meer vragen? Stel ze via vraag@appelhoes.nl